Fraktpolicy & returportal
Fraktpolicy
Leverans inom Sverige sker inom 1-4 arbetsdagar. Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) ska du kontakta oss på: vivanti.contact@gmail.com. Du hittar oss även vid "Kontakt" i menyn.
Vid utebliven hämtning av paket hos ombud tar vi en hanteringsavgift på 200 SEK.
Returportal
Om du har köpt en produkt som har försvunnit eller blivit skadad i frakten erbjuder vi återbetalning eller en ny produkt. För att göra detta kräver vi att produkten returneras och inspekteras. Du har enligt lag 14 dagar på dig att ångra ditt köp från det att du fått hem varan.
För att returnera din produkt behöver du bara kontakta oss och berätta vad som hänt, sedan tar vi hand om allting. Vi tar ut en avgift på 99kr vid returer på grund av frakt och hantering. Du kontaktar oss via mail, all vår information hittar du i menyn under "Kontakt".
Du bör sedan lämna tillbaka produkten till oss. När vi har mottagit produkten kommer vi att skicka dig ett bekräftelsemeddelande. Vi undersöker sedan produkten och ger dig ett besked om återbetalning eller ny produkt. Vid makulering av order gäller samma sak. Du kontaktar oss via mail, sedan löser vi resten. Vid makulering av order tar vi ut en avgift på 99kr. Vi strävar efter att göra returprocessen så smidig som möjligt, så om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss!